Kraft

Mitt kundeforhold:

  • For å sjå kundeopplysningane dine kan du logge deg inn på Min Side. Du loggar inn med kundenummer og målepunktID.

  • Kundenummer og målepunktID (8 siffer) står på den siste fakturaen du mottok frå oss. Er du usikker på innloggingsinformasjonen din er det berre å ta kontakt med oss på kraft@fitjar-kraftlag.no eller telefon 53 45 76 05.

  • Du kan enkelt endre kontaktinformasjonen din på Min Side eller kontakte oss på kraft@fitjar-kraftlag.no, så endrar vi det for deg.

  • For å sei opp kraftavtalen din når du skal flytte frå ei adresse må du ta kontakt med netteigaren din. Vi mottar automatisk ei melding frå dei om å stoppe kraftleveransen din. Pass på at du ikkje har ein kraftavtale med bindingstid. Bestiller du kraft frå ein annan leverandør vil vi automatisk få melding frå netteigaren din om dette, og abonnementet ditt vert automatisk avslutta hos oss samme dag som ditt nye abonnement startar.

 

Bestille kraft

  • For å bestilla kraft hos oss, må du først velgje kraftavtale.
    Per dags dato har Spot time for time kraftavtale for privatpersonar. Under avtalen finn du ei lita forklaring om produktet. Når du har valgt avtale, klikker du " Bestill" og fyller inn namn, fødselsdato, adresse, målepunktID og måleravlesing.

    Når du har fullført bestillinga, vil du motta ei kvittering på epost-adressa du har registrert i bestillingsskjemaet.

    Om det oppstår problem, er du velkommen til å kontakte oss på epost: kraft@fitjar-kraftlag.no eller telefon: 53 45 76 00.

 

Flytting

  • Dersom du nyleg har flytta, og ønskjer kraft frå oss frå innflyttingsdato, brukar du bestillingskjema for flytting. Dette forutset av at du ikkje har bestilt kraft hos ein annan kraftleverandør før oss, og at du bestiller innan 30 dager etter innflytting. Har du bestilt kraft frå ein annan leverandør og ønskjer å bytte til oss, brukar du skjema for leverandørbytte.

  • Dersom du skal flytte frå bustaden din må du gi beskjed til din lokale netteigar. Dei sender oss automatisk ei melding om dette, slik at vi avsluttar din kraftavtale hos oss. Hugs å gi oss melding om din nye postadresse.

    For å fortsette med oss som kraftleverandør på ny adresse må du legge inn ei ny bestilling eller kontakte oss. For å legge inn en ny bestilling brukar du bestillingskjema for flytting. Velgjer du å kontakte oss på kraft@fitjar-kraftlag.no ,sender du oss den nye adressa, innflytningsdato/startdato for nettleigeavtale, målepunktID og kva for ein kraftavtale du ønskjer. Det er viktig at vi får oppgitt samme dato som netteigar har registrert i sitt system.

  • MålepunktID er eit unikt identifikasjonsnummer til straummålaren din. MålepunktID består av 10 +8 siffer, og startar alltid med 7070575000. Det er dei 8 siste siffera som er unike for ditt målepunktID. Nokon netteigarar oppgir berre dei siste 8 unike siffera.

    MålepunktID finn du på ein faktura eller andre informasjonskriv frå netteigar. Har du ikkje har mottatt noko frå netteigar, må du ta kontakt med dei for å få oppgitt målepunktID.

    Du vil ikke finne målepunktID i sikringsskapet.

 

Om straum og forbruk

    • Bytt til sparedusj.

    • Bytt til sparepærer og slå av lyset i rom du ikkje brukar.

    • Reduser bruk av tørketrommel og tørkeskap.

    • Fyll oppvask- og vaskemaskinar heilt opp.

    • Velg energieffektive elektriske apparat (merka med A).

    • Luft kort og effektivt i staden for å la vindauga stå på gløtt.

    • Montér termostat for styring av romoppvarming og tidsur for nattsenking av temperaturen.

    • Hald innetemperaturen på 19-22 grader. For kvar grad du senker temperaturen, sparer du ca. 5 prosent av kostnadane til oppvarming.

    • Bruk lavenergipærer ute, i kalde rom og på vanskeleg tilgjengelige stader.

    • Fyr med ved!

    • Skru TV'en og andre elektriske apparat heilt av når dei ikkje er i bruk.

  • Nettleige er prisen du betaler for å vera tilknytta straumnettet.

    Denne prisen er uavhengig av det du betaler til kraftleverandøren din. Alle forbrukarar må betale nettleige til sitt nettselskap. Nettleiga skal mellom anna dekke drift og investeringar i nettet. Nettutvidingar, oppgraderingar og auka avgifter frå myndighetene vil gi auka nettleige.

  • All kraft Fitjar Kraftlag leverer blir kjøpt inn på Nord Pool. Nord Pool er den nordiske kraftbørsen.

    Straumprisen fastsettes dagen i forvegen og endrast time for time i løpet av dagen. Morgondagens pris fastsettes kl 13.00 kvar dag.

    Prisen endres frå dag til dag, og påvirkes blant anna av kor mykje straum som forbrukes. Derfor får me ofte høgare straumpriser i perioder der folk bruker mykje straum, for eksempel når temperaturene er lave.

    Norge er delt inn i fem ulike geografiske prisområder. Dette er fordi produksjonen og tilgangen på straum kan variere mellom landsdelane. Derfor vil du oppleva noko ulike straumpriser, avhengig av kor i landet du bur.

    Kundar med målepunkt på Fitjar, Stord, Bømlo, Haugesund ligg under prisområde NO2 (Kristiansand).

    Les meir om Nord Pool spotprisar time for time her.

  • Elhub er kraftbransjen sin felles «sentral» der alle data frå dei straummålarane landet rundt vert samla inn i eit felles system.

    Med Elhub samlar ein alt på ein nøytral stad med eit felles datagrensesnitt, så alle marknadsaktørane kun treng å forholde seg til ein part. Dermed blir det lettare for kundar, nettselskap og kraftleverandørar å rapportere forbruk, i tillegg til å avdekke problem i straumnettet.

    Her kan du logge deg inn for å endre tilgangsstyring og få oversikt over eigne målepunkt: elhub.no

 

Vilkår og betingelsar

  • Fitjar Kraftlag fakturerer alle sine kunder på etterskot.

  • OPPLYSNINGER OM ANGRERETT

    Ved korrekt utfylt skjema anses opplysningen i angrerettloven § 8 første ledd bokstav h, i og j, jf. annet ledd gitt.

    Angrerett

    Du har rett til å gå fra denne avtalen innen 14 dagar utan å oppgi nokon grunn for dette.

    Angrefristen utløper 14 dagar etter inngåelse av avtalen.

    For å kunne bruka angreretten må du underrette oss på ein utvetydig måte om din bestilling, om å få gå fra avtalen

    (f.eks. i et brev sendt med post, telefaks eller e-post).

    Fitjar Kraftlag SA

    Sandvikvågvegen 45, 5419 FITJAR

    Tlf. 53 45 76 00,

    E-post: kraft@fitjar-kraftlag.no

    Du kan benytte det vedlagte angreskjemaet, men det er ikke obligatorisk.

    For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender meldingen om at du vil bruke

    angreretten før angrefristens utløper.

    Virkningene av at angreretten brukes

    Dersom du går fra denne avtalen, skal vi tilbakebetale alle betalinger vi har mottatt fra deg, herunder

    leveringskostnadene (med unntak av tilleggskostnader som følge av at du har valgt en annen type levering

    enn den billigste typen standardlevering vi tilbyr), uten unødig opphold og i alle tilfeller senest 14 dager

    etter den dag vi mottar melding om din beslutning om å gå fra denne avtalen.

    Vi foretar tilbakebetalingen med det samme betalingsmiddel som du benyttet ved den

    opprinnelige transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har avtalt noe annet med oss.

    I alle tilfeller vil du ikke bli pålagt noe gebyr som følge av tilbakebetalingen.

    Dersom du har anmodet om at utførelsen av tjenestene (derunder levering av vann/gass/

    elektrisitet/fjernvarme) skal påbegynnes før angrefristen utløper, skal du betale oss et beløp

    som står i forhold til det som er utført eller levert fram til du underrettet oss om at du ønsket

    å gå fra avtalen, sammenlignet med full oppfyllelse av avtalen.

    Angrerettskjema

  • Elsertifikat er ei støtteordning for kraft produsert frå fornybare energikilder. Kraftkundane finansierer ordninga over straumrekningen, gjennom at kraftleverandørane legg elsertifikatkostnaden inn i kraftprisen. Denne finansieringa vil vare fram til utgangen av år 2035.

    Kva tyder dette for deg?

    Kraftleverandøren er pålagt å kjøpe elsertifikat for ein del av forbruket ditt. Dei kostnadane kraftleverandøren har ved kjøp av elsertifikat skal inngå i den på førehand avtalte kraftprisen, og skal ikkje skiljast ut som ein eigen kostnad ved avtaleinngåelse eller på fakturaen din.

    Elsertifikata inngår i den avtalte prisen

    Årsaka til at kostnadane til elsertifikat skal inngå i den avtalte prisen, er at du som forbrukar på førehand skal vite kva pris du betaler for krafta di (også inkludert elsertifikat) og gjera det enklare for deg å samanlikne ulike kraftavtalar.

    Prisen på elsertifikat vert avgjort av tilbod og etterspørsel, og elsertifikatkostnaden representerer difor ikkje ein fast kostnad for kraftleverandørane. Krava gir dermed kraftleverandørane insentiv til å kjøpe elsertifikat til lågast mogleg kostnad slik at dei kan konkurrere om å tilby lavast totalpris på straumen dei leverer.

Fant du ikkje det du lette etter?

Hvis du ikkje fant svaret på det du lurte på må du gjerne sende oss ein e-post til kraft@fitjar-kraftlag.no, eller ringe oss på 53 45 76 00.
Me svarar så fort me kan, og kan hjelpe deg med alle spørsmål knytta til kraft.

Gasta Design

Vi skaper lønnsame nettsider basert på Squarespace, og utviklar gjerne din visuelle identitet eller hjelper deg med digital markedsføring.

Forrige
Forrige

App

Neste
Neste

Breiband