FRYS periode grunna oppgradering av kundebehandlingssystem for Altibox kundar

Kjære kunde!

Me innfører nytt kundebehandlingssystem for å gi kundane best mulig kundeopplevelse. Ved migrering vil me få ein frys periode.

Frå fredag 30. oktober kl. 16 til fredag 6. november vil følgande vera utilgjengelig:
-Kjøp av nye kanal- eller poengpakkar
-Bytte kanaler/strømmetjenster med dine poeng
-Oppdatering av profilinformasjon
-Opprettelse av ny bruker
-Bestilling av tilleggstjenester på “Mine Sider”
-Flyttemelding

Disse tjenestene kan benyttast:
-Kjøp og leie av film i filmkiosken

Dersom du får problemer med dine eksisterande tjenester i den angitte perioden, har kundeservice opent som normalt. De vil også være berørt av oppgraderingen, men vil hjelpa deg så godt dei kan.

Forrige
Forrige

ALTIBOX FASAR UT GAMMAL TV-LØYSING

Neste
Neste

For 11. år på rad har Altibox dei mest fornøyde breibandskundane i landet!